Subject: Liiklusvälise töö teade: riigitee nr 15 330kV õhuliini L357 demontaaž
From: "Roon Kaspar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Konist Kaspar" <[email-masked]>, "Ein Karlis" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 09:48:29 +0200

Tere!

Esitan riigitee nr 15 liiklusvälise töö teate. Manuses on liiklusvälise
töö taotlus, esindusõigust tõendav volikiri ning kooksõlastatud ajutine
liikluskorraldus.

Lugupidamisega

Kaspar Roon

Kõrgepingeliinide osakond

Projektijuht

AS Connecto Infra

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5373 4192

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.